THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ť

Glitter Text
Make your own Glitter Graphics

Megismerkedésünktől a Kisfiunk Születéséig!!!

Házasságunk Ma:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Istvánka Megszületett........

Istvánka Megszületett, Ma:

Családient.hu vonalzók

Istvánka már nagyfiú!!!

2009. július 30.

Jó Reggelt Minden Kedves Ismerősömnek......


Sziasztok,

Azt hiszem ma is nagyon meleg lesz, amit nem igazán bírok, de akkor is ki kell mennem zöldbabot szelni, aztán meg szárazbabot pirgálni.........
Pedig ma sem vagyok valami fényesen :-(
Ahogy közeledik az idő, egyre jobban izgulok, várom már a szülést, de viszont nagyon félek tőle......
Félek kicsit mindentől!!!
Na, mindenkinek további szép napot kívánok, sok puszit küldök, és a köv. képet!!!

Szilvi

5 megjegyzés:

Vica írta...

Nektek is szép reggelt!!!Ne stressszelj enyire nem szabad,csak rosszabb lesz!:)Vigyi magatokra!Pusszokám:)

Szilvia: xenia013 írta...

Szia Vic,

Oké megpróbálok nem stresszelni, köszi, sok puszi!!!

GGabi írta...

Valahogy úgyis kijön manó:)
puszim***

Patri-cica írta...

szia!

Balatonalmádi az uticél!(eddig)

Ne idegeskedj...ha már ott leszel,hogy :"-Hoppá!Szülés!",akkor már úgyis végigcsinálod!És persze nagyon ügyesek lesztek!(Én is 21 évesen szültem a kislányom!)

:D

Puszi

Szilvia: xenia013 írta...

Sziasztok Csajok,

Nagyon jól esett, hogy írtatok nekem, meg is nyugodtam picit, köszönöm szépen Nektek!!!

Sok Puszi, Sziasztok:-)