THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ť

Glitter Text
Make your own Glitter Graphics

Megismerkedésünktől a Kisfiunk Születéséig!!!

Házasságunk Ma:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Istvánka Megszületett........

Istvánka Megszületett, Ma:

Családient.hu vonalzók

Istvánka már nagyfiú!!!

2009. augusztus 11.

Beszámoló.........


Sziasztok,

Ahogy megígértem itt vagyok a beszámolóval.
Szóval múlt héten szombaton elmentünk bevásárolni a kis Manónak, majdnem mindent sikerült megvenni, csak 1-2 dolgot nem kaptunk.
Erre az egész napunk ráment, mire hazaértünk hulla fáradtak voltunk, itthon nekiálltam kimosni a kis ruhák első felét, persze kézzel, este volt mire befejeztem másnap reggel meg rohanás ki értük mert elkezdett esni az eső, hál Istennek nem áztak meg.
Kivasaltam őket, mire végeztem este lett.
Vasárnap reggel, elmentünk a templomba, nagyon meleg volt, rosszul is voltam kicsit.
Hazaértünk ebédeltünk, és folytattam a vasalást, arról nem is beszélve, hogy közben takarítottam is.
Tegnap reggel elmentem a háziorvoshoz és a Védőnénihez.
A háziorvos mindent rendben talált a véreredményben, hál Istennek.
A védőnéninél is minden rendben volt, a haskörfogatom már 121,5 cm.
A Manó szívhangját alig tudta megnézni, mivel a kis piszok ide oda mocorgott, nagyon cuki volt.
Jövő héten hétfőn jön hozzánk családlátogatásra, hogy megnézze mindene megvan e a Manónak ami kell.
Hétfőn megyünk ultrahangra is, alig várom, a drága férjem beleültette a fejembe azt, hogy mi lesz ha most azt mondja a doki kislány, hát akkor kitekerem a fejét.
A vérnyomásommal is minden rendben volt.
A vércukrom is nagyon jó.
A súlyommal is meg volt elégedve, de nem értem itthon amikor mérem magam 2 kg val kevesebb vagyok mint a védőnőnél, na sebaj, akkor sem híztam még sokat, és remélem nem is fogok.
A Védőnéni után hazaértünk, kimostam a kis ruhák másik felét, mára megszáradtak mindjárt kezdek vasalni, meg takarítok, nagyon sok dolgunk van még a héten, de jövő héttől talán pihi van.

A Manócska nagyon sokat mozog olyan jó érzés, de ha a bordáimat nyomja azt nem nagyon szeretem, de inkább nyomja csak ne legyen semmi baja.

Azért imádkozom, ha eljön az idő, hogy szülünk mind a ketten egészségesen jöjjünk haza.


Mindenkinek szép napot kívánok!!!

Sok Puszit küldök!!!


Szilvi

0 megjegyzés: