THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ť

Glitter Text
Make your own Glitter Graphics

Megismerkedésünktől a Kisfiunk Születéséig!!!

Házasságunk Ma:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Istvánka Megszületett........

Istvánka Megszületett, Ma:

Családient.hu vonalzók

Istvánka már nagyfiú!!!

2009. augusztus 22.

Csütörtöktől..........

Sziasztok,

Hát a Csütörtöki nap nagyon jó volt, Anyukáméknál ebédeltünk, sokat beszélgettünk és persze sokat nevettünk, csak 1 baj volt, nagyon szarul voltam, akár csak most.
Pénteken a házunknál takarítottunk aztán Siófokra mentünk, olyan honvágyam van a Balaton miatt, nagyon rossz, hogy nem fürödhetek benne, sebaj majd jövőre a Manóval.....úgy sokkal jobb lesz.
Olyan hamar elment ez a 2 hét, Apa megy Hétfőn már dolgozni, nagyon szomorú vagyok.
Holnap még talán együtt leszünk, aztán Hétfőtől minden a régi lesz.
Nagyon várjuk a Kicsi Istvánka születését, szeretném ha a jövő hét hétvégén meglátná a napvilágot, és mind a ketten egészségesen jönnénk haza.
Már minden nap nagyon fáj a hasam, mondjuk ma éjjel tudtam aludni, hál Istennek.
Meg is dicsértem a Manót, hogy hagyott aludni, csak 1 szer keltett fel pisilni.
A mai nap semmit sem ér, nagyon szarul vagyok, ráadásul semmi sem olyan mint amilyen eddig volt.
Na elbúcsúzom, megyek csinálok valamit.
Mindenkinek további szép napot, és érezzétek jól magatokat.

Sok puszi.

Szilvi

1 megjegyzés:

lia80 írta...

Sziasztok! Már alig várom, hogy végre megszülessen a pici. Már nincs sok hátra: Mindenképpen írj nekem ha valami lesz. A számom: 06-70/360-5084