THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ť

Glitter Text
Make your own Glitter Graphics

Megismerkedésünktől a Kisfiunk Születéséig!!!

Házasságunk Ma:

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Istvánka Megszületett........

Istvánka Megszületett, Ma:

Családient.hu vonalzók

Istvánka már nagyfiú!!!

2009. szeptember 25.

Végre Itthon.......


Sziasztok,

Tegnap végre haza érkeztünk, nagyon jó itthon lenni.
A kis Istvánka nagyon jó baba hagy minket aludni majdnem egész éjjel, legalábbis ma éjjel ügyes baba volt.
Komolyan mondom, azt hittem sosem jövünk már haza, nagyon rossz volt a kórházban lenni, azt hittem nem szabadulok ki onnan soha élve.
Ennek a tetejébe ráadásul elvitték tőlem a Kicsit, majd megszakadt a szívem, magamat hibáztattam, vajon mitől lehetett tüdőgyulladása?
A mai napig nem tudom rá a választ, de a lényeg az, hogy most már jól van, más nem is számít.
Nagyon jó itthon a saját ágyamban, és végre Apával és a Manóval együtt lenni, a világ legcsodálatosabb egyik dolga az, hogy megtaláltam a hű társamat akivel boldogan élek, és ő megajándékozott engem, minket a gyönyörű babánkkal, a világ legcsodálatosabb dolga Anyukának lenni.
Imádom a Mi kis Manónkat, de mennem kell, ébredezik, kaja idő van.
Mindenkit sokszor puszilok, majd jövök amikor az időm engedi.

Mindenkinek köszönjük a sok szurkolást, és aggódást, szeretlek benneteket.
Any, köszi, hogy annyit fáradoztál értem, örülök, hogy megismerhettelek, Te is tündéri csaj vagy, és gyönyörű a Családod is.
Én is ilyennek képzeltelek el.
Nagyon vigyázzatok magatokra!!!

Millió puszi Mindenkinek.

Istvánka és a kis Családja.



5 megjegyzés:

any írta...

de jóó hogy itthon vagytok végre!és én nem fáradoztam:0)puszi

Judit /juci68/ írta...

De jó, hogy hazajöttetek végre!!!
Istvánkát köszöntjük itt a nagyvilágban és sok boldogságot kívánunk neki egész életére! Milió puszi!

lia80 írta...

Sziasztok!
Ne haragudj, hogy lecsúsztam a dolgokról és nem írtam időben. Nagyon örülök, hogy jól vagytok és végre otthon. Nagyon tündéri Istvánka. Várom már az új képeidet is róla! Sok puszi nektek!

Vica írta...

Nagyon jó,hogy otthol vagytok,és jól!Nagyon boldog életet,kivánunk,nektek:)Gyönyörű Istvánka,szivböl gratulálunk:)♥

Patri-cica írta...

Nagyon örülök,hogy otthon vagytok!

Sok puszi nektek!